.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندراني‌ها كامپيوتر را سند دار خريداري مي‌كنند

رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان مازندران گفت: طرح فروش رايانه از اين پس در استان مازندران با ارائه سند از سوي فروشنده اجرا مي‌شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس از ساري، عباس رمداني سه‌شنبه شب در جلسه ماهانه اعضاي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي مازندران گفت: اين طرح به منظور ساماندهي خريد و فروش رايانه در واحد‌هاي صنفي و شركت‌هاي مجاز اجرا مي‌شود.
وي اظهار داشت: اين طرح كه به صورت پايلوت در شهرستان ساري انجام مي‌شود، واحد‌هاي صنفي مرتبط با فروش سخت افزار را مكلف به اجراي اين طرح مي‌كند.
رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان مازندران، مزيت مهم اين طرح را آرامش خاطر مشتريان در خريد و فروش رايانه عنوان و تصريح كرد: با توجه به بروز مشكلات در خريد و فروش رايانه بدون سند در برخي موارد، اجراي اين طرح ميزان شكايات مردمي ناشي از خريد و فروش رايانه را كاهش مي‌دهد از اين رو اجراي اين طرح توسط كميسيون سازمان نظام صنفي رايانه‌اي مازندران تدوين شد.
وي ابراز اميدواري كرد با اجراي موفق اين طرح در شهرستان ساري، در تمامي شهرهاي مازندران اين طرح اجرا شود.
در ادامه اين نشست رحمان ديانت نايب رئيس كمسيون فني ، گزارشي از نحوه تدوين و طراحي سند رايانه اي و چگونگي عملياتي كردن آن توضيحاتي ارائه نمود.
حسن حسينيان كارشناس كميسون فني سازمان نظام صنفي رايانه‌اي مازندران در پايان اين جلسه از رتبه‌بندي شركت‌ها و واحد‌هاي صنفي رايانه‌اي در استان خبر داد و گفت: در اين طرح، زمينه تخصصي فعاليت‌هاي اعضاي سازمان و فعالان رايانه در مازندران مشخص مي‌ شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.221 seconds.